Alla inlägg den 16 december 2011

Av Lina - 16 december 2011 14:38

Firar 50 år idag!
Så efter lektionen for jag och Vera dit och fick en rundtur,

bland annat i kontrolltornet precis när ett plan skulle starta, coolt! :)

Vera var ändå tvungen att fara dit för att prata med flygplatschefen om praktik,

så då passade jag på att följa dit ;)
Har ju aldrig varit där innan,

så det var kul.

Skellefteå Airport är SJUKT liten!

Tycker man att Luleå Airport är liten har man inte varit i Skellefteå,

om man säger så.


Var 7 av 15 på lektionen idag,

trist, men det var den roligaste lektionen på länge.

Så ni som inte var där, ni missade nåt!
Hade en tävling och jag kom tvåa (kommer aldrig kunna vinna över Erik!!! ;p)

så jag vann en reflexväst (är numera sponsrad av Företagsresor i Umeå, bara så ni vet)

plus att alla fick godis - juleskum! :D


Tänkte träna efter skolan men när vi kom tillbaka från SA så var jag sjukt hungrig,

kanske far på gymet ikväll istället - om jag ids :)


I helgen ska jag göra färdigt alla skolarbeten som ska vara klara innan "jullovet",

lät som det var många men det är bara två stycken så det ska jag väl fixa.

Ska även köpa och göra klart alla julklappar,

och så har jag tänkt hinna med nåt träningspass också :)
Annars får vi se vad som kan tänkas dyka upp.


Trevlig helg! :)


Ovido - Quiz & Flashcards