Alla inlägg den 4 december 2011

Av Lina - 4 december 2011 21:53

Kvällen slutade nog på bästa möjliga sätt,

jag fick nämligen veta att jag ska hem till Älvsbyn i helgen :D
Mina allra bästa kompisar    ger mig

bussresa hem t o r och middag på Tresco nästa lördag

i födelsedagspresent :D
Och jag måste ju säga att det är lite enklare för mig att fara dit

än att alla ska komma hit och fira mig.


Glad :D

Av Lina - 4 december 2011 20:11

Har haft en bra dag,

sovmorgon till 10,

sen gjorde jag färdigt mitt arbete om Phuket,

nu är det bara finslip på redovisningen och pp:n kvar :)

Hoppas jag har snälla klasskompisar så dom låter mig redovisa på tisdag...


Kl 16 mötte jag upp Maria, Elin och Jenny i kyrkan

för att se julkonsert med 4 körer,

bland annat Bureå Manskör där Erik är med :)
Gud (haha, passande) så bra det var,

fick rysningar flera gånger.

Gode mäktigt när dom sjunger i flera stämmor.


Efter det gick jag, Maria och Elin och åt middagsbuffé på

en restaurang i stan som jag just tappade namnet på...

Det var gott, men inte mer...

Men desto trevligare hade vi :)

Satt och surrade ett tag och sen for jag på gymet.

Kom just hem därifrån,

gick gode bra trots att jag hade nyätit ;p

Men när man kör styrka så gör det ju inget,

ville inte köra kondition idag med rädsla för att spy upp all mat...

Ehe.


Så är det.

Nu ska jag duscha,

sen tända en massa ljus :)


Ha de! :)

Ovido - Quiz & Flashcards