Alla inlägg den 13 december 2011

Av Lina - 13 december 2011 20:15

Då var dagen snart slut,

har haft en jättebra dag trots skola och julstädning,

men det var iaf nödvändigt ;p

Klasskompisarna har just farit hem och

Sanna har diskat (TACK! :D).

Så himla kul att så många kom,

mer än halva klassen!
Vi var 10 pers inkl mig och Sanna,

kunde ju inte låta henne vara utan gófika när vi satt i köket och myste :)

Fick en julmust av Hanna (bara för att hon själv var sugen på det ;) hehe)

och en godispåse av Elin och Maria.

Inte för att jag väntade mig presenter men det är ju alltid uppskattat :)


Så jag är helnöjd,

har även fått massa samtal och sms

samt grattishälsningar på Facebook.


Avslutar dagen med lite tittande på nån playkanal och lite läsning av

"Mobbarna och rättvisan".


Tack för idag! :)

Av Lina - 13 december 2011 12:04

Då var man 23 år då.
Kan ju inte säga att det är så speciellt,

men jag tycker det är kul att fylla år

(än så länge iaf ;p).

Inte mest för presenterna men för att man umgås och fikar,

jag får bjuda på fika - det gillar jag :D


Hittills har jag firat min dag med Luciakonsert på morgonen (på svtplay),

skola 3 timmar. Nu har jag just ätit lunch och ska snart sätta igång att städa.

Ikväll har jag bjudit hit klassen på födelsedagsfika,

får väl se hur många som kommer :)


Jag har ju faktiskt blivit firad hemma i Älvsbyn typ hela helgen,

spelar ju egentligen inte så stor roll om det inte är på den rätta dagen

(alla firar ju ändå Lucia idag, kan ju låtsas att det är mig dom tänker på, haha).

Svårt att få det att passa för alla numera,

kanske speciellt för mig eftersom jag är den enda utom farmor och farfar som inte bor i Älvsbyn.


Ha en bra Luciadag!

Ovido - Quiz & Flashcards