Alla inlägg den 5 december 2011

Av Lina - 5 december 2011 23:34

Det rullar på med glada dagar och besked.

Idag fick vi veta att pappa har svarat bra på cellgiftsbehandlingen,

metastaserna har krympt och vissa försvunnit.

Ser ljust ut :D
Det enda jag tycker är väldigt lustigt är att vi har fått olika besked varje gång,

först såg det väldigt mörkt ut,

det var ingen idé att operera och då trodde man väl det värsta...

Sen lät det lite bättre men ändå inte helt bra,

och nu låter det ju nästan för bra för att vara sant.

Men det är sant.


Jag visste att du var stark,

efter det här är jag ännu mer säker på att du klarar vad som helst.

Och tillsammans är vi alla starkare.

Jag älskar dig   


Hehe, gode söt! ;) (säg till om jag ska ta bort den)

 


Jag säger så här: Det lönar sig att vara positiv!!! :)

 

Ovido - Quiz & Flashcards