Alla inlägg under juli 2011

Av Lina - 18 juli 2011 20:52

Nu har det varit dåligt med uppdatering igen!
Har varit i Brändön sen i fredags,

for direkt efter jobbet,

och kom hem för några timmar sen.

Så himla härligt det har varit! :D


Kommer massa bilder sen eftersom :)


Imorgon väntar min sista lediga dag för den här gången,

men jobbar ju bara tre dagar i veckan så kanske inte ska säga så mycket mer ;)


Ha dee!

Av Lina - 13 juli 2011 21:56

Bara för att jag och Em åker dit den 17 augusti!!!
Nån som är avis? ;)

Eller förresten, nån som har varit där och kan tipsa om nåt?!? :)

Hehe, det blir skönt med lite semester efter jobbet och innan skolan börjar,

de är välförtjänt kan jag lova! :D


Tänkte bara säga det.

Natti ;)

Av Lina - 12 juli 2011 22:15

Har varit på resebyrån idag, som sagt.

Det lutar mot en Greklands-resa, för tusan!
Snabba vändningar här,

vi var ju mer inne på Teneriffa först :)


Tidigare i år har vi dock pratat om att fara till Grekland,

men på grund av den ekonomiska krisen så har man ju varit lite rädd för att fara dit...men nu har man ju inte hört nåt på ett tag så det är nog fritt fram.

Har preliminärbokat resa + hotell,

ska grubbla och kolla runt lite tills imorgon,

men mest troligt bokar vi och gör allt klart imorgon.


Blir ju lite "tjorvigt" eftersom både jag och Em går på schema till den 14 augusti,

och jag ska på Mary Kay-seminarium i Göteborg 26-27 augusti och så ska jag ju börja flytta den 1 september.

Så vi måste fara typ nån dag efter vi slutat jobba,

för att jag ska hinna med allt :P


Men då blir det så att på hemresan åker jag från Stockholm till Göteborg (vi måste ändå mellanlanda på Arlanda) och stannar där några dagar för Seminarium och kanske lite häng med Sandra (man vet ju aldrig, hon kanske blir less på mig nu när hon är hemma en månad, hehe).


Japp, jag gillar att planera!
Och vet ni vad det bästa är?
Jag är grym på det! ;)



(Tidsinställt inlägg.)


Av Lina - 12 juli 2011 19:17

Brolle gästade ju Sommarkrysset i lördags,

men då jobbade jag så lyckades missa det.

Eller okej, jag fick se honom i typ 1 minut...


Så nu ser jag reprisen på programmet ;)

 



Har ni hört hans nya låt, Shotgun, förresten?
Goode bra ändå, men jag kanske är lite partisk? ;)


Av Lina - 12 juli 2011 14:48

Ni vet i fredags när jag var i Skellefteå,

det där bandet som spelade på Torget...

Jag har hittat dom!
Det gjorde jag iofs i helgen,

men igår hittade jag dom även på Facebook,

där har dom lagt upp några medleyn,

och så finns det bilder.


Min fina bild som jag tog :P

 


Och en bild från Facebook:

 

One With på Facebook

KLICKA!!! :)


Jag gillar det, starkt!

Vad tycker du? :)

Av Lina - 12 juli 2011 13:20

Hej!

Kollar utlandsresor,

jag och Em ska på resebyrån sen idag!
I augusti när vi slutat gå på schema så bär det av,

förhoppningsvis till nåt spansktalande land :D
Hon har ju gett med sig lite, den där filuren Em.

Kanske för att jag lämnar henne sen när jag flyttar till Skellefteå,

hehe.


Har klippt mig idag (hos B-M, det var ju ett helt år sen sist typ! :O),

och i helgen blir det Brändön - är ju ledig hela 4 dagar i rad!
Hur ofta händer det?
Har mycket att längta till! :D



Igår kväll blev jag lite sur,

man undrar ju verkligen hur vissa människor tänker ibland!
Hoppas det straffar sig i slutändan, det brukar väl göra det.



Nä nu måste jag fortsätta kolla resor,

man kanske kommer över nåt bra rese-erbjudande! ;)


Ha de! :)

Av Lina - 9 juli 2011 15:45

Torsdag kväll var jag med Em och fick en liten (?!) surrstund, vi satt bland annat på en av fjortis-bänkarna efter Storgatan.

Tänk att förut trodde man att man var cool när man satt där.

Men nu var det mest för att ingen av oss ville vara inne när det var så fint väder,

och i Lomtjärn var det för mycket flygfän...


Fina bilder va? Not.

Men soliga är dom iaf, och bättre fula bilder än inga alls ;)


       



Sen gick vi dock till Lomtjärn och jag matade änderna med chips ;P

 
  

They liked it! :P



(Tidsinställt inlägg, nu är jag på jobbet.)

Av Lina - 8 juli 2011 22:02

När jag passerade Piteå i förmiddags kom jag på att de brukar sälja jordgubbar billigt utanför Coop Forum, så jag var ju tvungen att fara och kolla!
1 liter för 30 spänn,

jämfört med 1 liter för 70 spänn på Konsum i Älvsbyn.

Alltså, hallå!?

Vad är det som kostar så mycket extra?
Frakten till byn eller?

Sjukt irriterande,

annars hade jag ätit jordgubbar jämt!
Jag har även kommit fram till att jag inte är allergisk,

det var nog nåt annat som spökade den där gången när jag fick för mig det ;D


Nu ska jag iaf mumsa lite jordgubbar och se nån film eller OTH,

behöver en lugn kväll i mitt annars så planerade och smått stressade liv :P

Det lustiga är att jag kan känna mig stressad av att ha för lite att göra.

Jag gillar ju att ha mycket att göra,

och jag har alltid (läs: oftast) stenkoll på läget,

men då säger magen ifrån till slut,

inte kul med magkatarr...

Idag tog jag iaf min sista Omeprazol från 15-dagars kuren,

hoppas det ger med sig.


Godnatt! :)




Ovido - Quiz & Flashcards