Alla inlägg den 27 juli 2011

Av Lina - 27 juli 2011 19:15

1. Jag lever.

2. Om tre veckor är jag utomlands.

3. Om fyra veckor är jag i Göteborg.

4. Om sex veckor är (BOR) jag i Skellefteå.


Med mera, med mera.

Åh jag har så mycket nytt och roligt att se fram emot!


  



Om ni undrar varför jag inte bloggar så mycket just nu,

så är det för att jag har gode fullt upp!

När jag kommer hem från utlandet och Göteborg är jag ju bara hemma en vecka innan jag flyttar, och nu jobbar jag heltid.

Planerar, fixar en massa viktiga saker och har börjat packa ner massa grejor inför flytten (hinner aldrig det på en vecka annars ;p), plus att jag försöker umgås så mycket jag hinner med vänner och familj :)


Men ni klarar er säkert bra ändå! :D


Har ni lyssnat på Sparzanza än förresten?

GÖRDET.NU


    

Ovido - Quiz & Flashcards