Alla inlägg den 6 juli 2011

Av Lina - 6 juli 2011 21:30

 


(Tidsinställt inlägg.)

Av Lina - 6 juli 2011 16:21

Åh herregud,

min blogg håller på att förfalla... :(


Men idag är det inget jobb för min del så nu har jag tid att blogga,

efter att ha fixat lite saker,

man är ju inte helt ledig bara för att man är ledig från jobbet liksom :P


Har bland annat hämtat ut ett paket från Mary Kay,

alltid lika roligt att kolla igenom det man beställt,

blir som ett barn på julafton ;)


Har varit på marknaden med Em och Bea en sväng,

men det var som förväntat inte så mycket att se.

Det började självklart regna när vi kom dit så det blev ingen lång stund där.

Vi for på Café Storgatan och fikade lite istället :)
Jo, jag är stammis där.

Är där minst en gång i veckan, hehe.


När vi hade fikat for vi på Kontorsteknik,

så jag är numera med skrivare! :D
Är sjukt nöjd,

den kommer att användas flitigt om inte annat till hösten känner jag :)

Det är inte bara en skrivare, det är en scanner och kopiator också,

sjukt bra pris och allt.


Kring fem ska jag till mormor och morfar,

tror de är 2 veckor sen jag träffa dom så de är väl dags :)
Och eftersom det regnar,

och jag är en aaaaaaaning bortskämd,

så kommer gubben och hämtar upp mig, hehe.


Så, det var en liten update om läget.

Ska försöka bättra mig lite,

och skriva iaf ett inlägg om dagen.

Men det är så mycket annat som ska hinnas med,

och så har jag inte riktigt känt att jag har haft nåt intressant att skriva,

då är det lika bra att låta bli :)


Ha dee! :)

Ovido - Quiz & Flashcards