Alla inlägg den 18 juli 2012

Av Lina - 18 juli 2012 21:41

Råkade visst boka en resa idag...


http://www.fritidsresor.se/resa/italien/sardinien/alghero/hotell-och-lagenheter-san-marco/?season=sommar-2012


Den 8-15 (16) augusti kommer jag och min fina älskling att befinna oss där :)

Sen hinner jag vara hemma lite drygt en vecka innan klassresan till Mallorca.

Livin´ the good life ;)

Av Lina - 18 juli 2012 12:47

I morse hade jag tänkt skriva hur underbart vädret har varit sen jag fick semester,

tur att jag inte gjorde det för nu är det mulet, men det regnar iaf inte ;)


Den som vill kan strunta i att läsa ovanstående,

själv hatar jag att bara läsa om väder, vad folk äter och hur duktiga folk är som tränar...

Newsflash: man KAN njuta av vädret, äta och träna UTAN att berätta för alla om det.

Varje dag. Varje måltid. Varje träningspass.

Jag syftar alltså på folks Facebook-uppdateringar.

Tur att vi har yttrandefrihet i detta land så jag får säga vad jag vill om det,

och jag får störa mig på det, men folk får fortfarande skriva vad de vill.

Just saying ;)


Jag och Olov har lunchat på Los Pepes idag,

nu sitter jag på hans jobb och fördriver tiden med att surfa på internet,

kollar Trästocks (som är i helgen) och resor (drömmer mig bort).

Han är ensam på kontoret så det är lugnt.

Och jag var ensam hemma,

roligare att vara tillsammans.

Men, det här med att sitta på kontoret är nog en engångsföreteelse ;)


I helgen kommer för övrigt Sandra hit :D
Och jag hoppas att Marie och David kommer och campar här också.

Älskade vänner <3


Jag har det gode bra!  

Ovido - Quiz & Flashcards