Alla inlägg den 17 juli 2012

Av Lina - 17 juli 2012 13:32

Tyckte att det var på tiden att skriva lite ;)


Efter 8 veckors praktik på Luleå Airport fick jag jobba där 2 veckor,

innan jag började på sommarviket på äldreboende.

Men nu, mina vänner, har jag officiellt semester! :D
Sen i söndags ca kl. 21.20 närmare bestämt.

Så grymt härligt, men om jag känner mig själv rätt så kommer jag snart bli rastlös av att vara hemma ;)

Men nästa vecka får även Olov semester så då blir det lite roligare :)

Vi har ganska mycket planerat de 4 veckorna vi är lediga tillsammans,

men ska försöka att bara vara också.

Funderar även på en liten bilsemester inom landet,

vi får se hur det blir med den saken.

Helst vill jag ju utomlands, men ska ju med klassen i slutet av augusti - längtar!


Nu vet ni i alla fall att jag lever ;)

Och nu ska jag ladda ner Bloggplatsens app till mobilen så kanske det blir lite lättare att

komma ihåg att skriva nån rad då och då.

Ha en bra sommar allihopa, det ska jag ha! :)

Ovido - Quiz & Flashcards