Alla inlägg den 6 mars 2012

Av Lina - 6 mars 2012 20:03

Borde man inte bli piggare när det börjar bli ljusare?
Kanske har nån influensa eller förkylning i kroppen,

känner mig trött hela tiden.

Inatt sov jag 9 timmar,

när jag hade varit vaken 3 timmar i morse var jag så trött så jag "vilade middag"

i 2 timmar.

Struntar till och med i träningen ikväll,

orkar inte :/

Vill inte bli sjuk!

Men det är ju övergående iaf, får trösta mig med det.


 

Den här bilden symboliserar på ett bra sätt hur jag känner mig idag.

Och tänk om man hade haft en hund att mysa med och bry sig om - someday!


Hoppas ni som läser mår bättre/är piggare än mig :)

Av Lina - 6 mars 2012 17:15

Jag färgade håret och klippte mig lite i fredags,

och så ville jag ha lockigt hår den dagen -

självklart fixade B-M det ;)


 

Av Lina - 6 mars 2012 15:11

 


Måste bara tipsa om en sida där man kan få gratis tamponger varje månad,

jag har varit med i 3-4 månader nu och kan garantera att det är 100% gratis!


Varje månad kommer ett tampongpaket med 8 tamponger hem i brevlådan.

På paketet är det varje månad "reklam" för en produkt,

det man ska göra för att få tamponger även nästa månad är att svara på en utvärdering

om reklamen, om man kan tänka sig att köpa/använda produkten osv.

Inte svårt, man förbinder sig inte till nånting och det är lätt värt det!
Okej, man kanske använder fler än 8 tamponger i månaden,

men att få en del gratis är ju inte fel!
Det är ju inte direkt billigt att ha mens...


Ps!
Jag har inte blivit ombedd att blogga om detta,

men jag vill göra det för att ge andra tjejer möjligheten att få lite bidrag

till "det roliga" varje månad...


www.tamponsforfree.se

Ovido - Quiz & Flashcards