Alla inlägg den 13 februari 2012

Av Lina - 13 februari 2012 20:26

Jäklar!

Det glömde jag ju bort.

Igår var det 5 år sen jag tog körkort :D

Och idag fyller jag 23 år och 2 månader.

Seriöst! Vars tar tiden vägen?!


Och imorgon är det Alla   Dag,

hoppas alla har nån att kramas och mysa med!

Man ska ta hand om varandra :)
Själv har jag myst lite i förväg,

skulle man kunna säga ;p

För imorgon kväll kommer jag befinna mig på gymmet,

och där är det fan inget mys.

Där är det hårdkörning, på hög nivå! :D


We owned the night.

Av Lina - 13 februari 2012 19:45

Nu: ny vecka och nya tag ;D

Igår kväll stod träning på schemat, crossfit med "PT i grupp".

Jobbigt men skönt!

Idag efter skolan for jag på gymet och körde kondition,

plus några av de armhävningar vi fått i "hemläxa" till på söndag.

Jo, vi ska göra 300 armhävningar.

Johan är galen! ;p

Näe, det är frivilligt men självklart ska man ju göra det!

Man får till och med dela upp det som man vill så det blir ju en lätt match ;D


Jag är förresten sååå himla sugen på att cykla Halvvättern eller Tjejvättern i år,

får se hur det ser ut närmare,

praktik och jobb går ju först :)


Blir en tidig kväll ikväll känner jag.

Ha de!


Ovido - Quiz & Flashcards