Alla inlägg under augusti 2011

Av Lina - 2 augusti 2011 22:46

Har nedräkning till flytten,

och massa andra saker som jag nämnt tidigare.

Man är ju som man är,

bra på oroa sig för saker även om man ser fram emot de som tusan.

Men de kanske är naturligt.


 


But to be honest I'm scared, of what the future holds...



Av Lina - 1 augusti 2011 10:44

Hehe, ska snart och fiska i Teuger med pappa och Fredde :)

Det var himla längesen jag metade...ungefär sen vi bodde i Korsträskbyn,

och det börjar vara 10 år sen för tusan!

Haha.


Igår firade vi Sandra som blev gammal,

hela 23 år (hon har lite ångest hehe).
Gjorde hemmagjord plankstek,

sjukt gott (bilder kommer så småningom),

trots att Marie försökte elda upp huset ;)
Tur att man var ute och plockade jordgubbar till en alkoholfri Strawberry Daiquiri så man slapp bli döv av brandvarnaren ;p


Men iaf...jag är ledig idag,

tro det eller ej!
Den här veckan har jag bara 3 dagar på schema :)
Och till helgen blir det Luleåkalaset,

ska sova i Brändön och har privatchaufför till och från kalaset i form av Emmelies pappa, himla schysst!

Ska bli himla kul :)


Kan för övrigt inte fatta att det redan är den 1 augusti!!!


Det här blev ju ett intressant inlägg,

med lite av varje ;p

Nu har jag inte tid att skriva mer,

men ha deee!

Ovido - Quiz & Flashcards